środa, 14 maja 2014

Cześć. Witam Was!!!

Obserwowałem i obserwowałem...  Zanim zacząłem obserwować wiedziałem, że będę...
Nie wiedziałem tylko co z tego wyniknie. Świat fryzjerstwa został mi zainfekowany przez Renatę Świtałę. Zaraziła mnie swoją pasją do zawodu, pokazała ludzi ze środowiska i pomogła złamać stereotyp...
Renata Świtała powiedziała na szkoleniu w Szczecinie do dziewczyn
"... możecie być tylko fryzjerkami lub AŻ fryzjerkami". Przyznam, że mnie to ujęło.

Postanowiłem popracować dla Salonów MARGOT. Wesprzeć pasje merytoryką, wiedzą i doświadczeniem w biznesie zdobytym w ciągu 10 lat w UK.

Moje obserwacje doprowadziły mnie do krótkiej formy wypowiedzi skierowanej do Renaty,
"powinnaś wystartować w Mistrzostwach Polski". Ku zaskoczeniu długo nie musiałem przekonywać.

Decyzję podjeliśmy, wiemy w jakiej kategorii, wiemy kto nas wyszkoli - właściwie Renate. Znamy koszt.
I?
... no i SZUKAMY SPONSORA!!!!!

admin E.P.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz