czwartek, 19 czerwca 2014

Szkolenie w Poznaniu











Cześć...
Pomimo że wolny dzień, postanowiłem napisać kilka słów o ostatnim szkoleniu w poznańskim LookSfera dla Selective Professional...
          Za oknem pochmurno, obiad był pyszny jest czwartek. Pamiętam jak za czasów studenckich namiętnie czytałem Politykę. Pamiętam felietony Stomy. Przepraszam Pana Stomę ale nie pamiętam (Stoma czy Stomma). W każdym razie Pan Stoma lubił pisać w swoim francuskim lokum z kieliszkiem wina - z tego co pamiętam, czyli w idealnych, komfortowych warunkach. Jak usiadłem do pisania - moja sytuacja właśnie z tym mi się skojarzyła. Jest idealny wolny dzień ;)
          Renata Świtała  i Basia Grzymisławska to wieloletni trenerzy włoskiej firmy SELECTIVE PROFFESIONAL producenta kosmetyków do pięlęgnacji oraz koloryzacji włosów. To właśnie te dwie, urocze białogłowy poprowadziły szkolenie pt.: COLOR EXPERT III. Renata Świtała - inicjatorka, właścicielka i mistrzyni zamieszania w SALONACH MARGOT (Leszno i Bojanowo) natomiast Basia Grzymisławska jest właścicielką STUDIA LOOKSFERA w Poznaniu, które to studio jest jednocześnie Akademią Selective.

          Szkolenie trwało dwa dni. Odwiedziłem Akademie w niedzielę i poniedziałek. Opisując to co zobaczyłem wystarcza dwa słowa PEŁEN PROFESJONALIZM i w gruncie rzeczy tak było. Stworzone przez Basię miejsce w pełni oddaje jej podejscie do pracy, czyli krótko, zwięźle i na temat z maksimum efektywności oraz artyzmu w oparciu o skuteczny minimalizm aranżacji miejsca. W związku z tym, że moja Renata ma podobne podejście do pracy i środowiska pracy jak Basia to w mojej opinii świetnie się rozumieją i uzupełniają.
          Obydwie Panie przekazały swoją wiedzę uczestniczką szkolenia sprawnie i skutecznie. Skarg nie zauważyłem.... Jak tu mieć uwagi pomimo niezauważalnych drobiazgów do pełnej profeski (bardzo lubie to określenie przyp. autora) Pań.
          Mam nadzieję, że jeszcze tam wrócimy.
Pozdrawiam i do następnego
E.P.
Edwin Plenzler


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz